Musika, bideoa, argazkia, marrazkia eta testuak barne hartzen dituen proiektu prozesuala da, liburu batean gauzatua. Egunero garatuz joan da duela urte batzuetatik. Erreferenteen etengabeko dekonstrukzioa (edo deuseztapena) egiteko lana da. Alde batetik, bere eredua erabiltzen du zuzenean, eta bestetik, aldaketak egiten ditu behin eta berriro.
Egia esan, Godard-en Week-end filmaren alderdi batzuk hartzen ditu. Beste burges-bikote batek (pertsona bera dira) eguneroko bizitzaren miseria moraletik ihes egin eta paradisua aurkitzeko egindako beste bidaia iskanbilatsu bat. Autoa, aldi berean, hari gidari metaforikoa, salbabidea eta arazoaren (kolapsoa) arrazoia (sinbolikoa) da. Mendebaldearen hasiera eta amaiera. Kapitalismoa.
PERSECUCIÓN kontakizun hutsegina da, marrazki izoztuekin eta elkarrizketa hilekin osatua. Ausa eta kaosa erabiltzen ditu sekuentzia bukatugabeen kontakizunean ordena jartzeko. Pertsonaiak lekuz kanpo daude eta esaeren bidez erantzuten diote elkarri, kontraesanetan eroriz. Haien pentsamenduak, beldurrak, ametsak, ideiak… erakusten dituzte. Absurdoa ospatu besterik ez dute egiten.
Honelako gaiak agertzen dira obsesiboki: zer da konbentzionala, nola detektatu, nola deuseztatu eta, azkenean, nola berreskuratu. Marrazkira bertara egindako bidaia da liburua. Alderdi figuratibotik abstraktura, marratik orbanera, argazkitik grafikora.
Errepide-komikia, non hainbat pertsonaiek ihes egiten duten hiri kapitalistatik natura basatira, konbentzioetatik sentsazio hutsera, abstrakzioaren erreferentzietatik. Askatasuna edo desilusioa deskubritzen duen bidaia iniziatikoa. Buru sortzailetik ihes ezinezkoa sistemaren mugei aurre eginez.
Ezaugarriak: 132 orrialde, beltza, 19,5×27,4×1,7 cm, kartoia (tapa gogorra), haria jostea, 563 g.
Hizkuntza: gaztelania
1. edizioa: 2019ko azaroa
ISBN: 978-84-121045-0-9
Edizioa: Belleza Infinita